Sunday, August 24, 2008

Waseda n Yuya...

baru2 ni aku ada jumpe sorang pegawai kat opis aku ni baru balik belajar kat jepun.,.. n yang paling wat aku lg suker, dia dari Waseda Univercity... sbb nyer yuya pun kat waseda...
dan dlm borak2 tu aku tanye la tentang yuya... tak sangka lak aku yang dia kenai yuya,...
mgkn kenai cam cam gitu je laa kot... dalam lain perkataan, dia tau nama yuya.. dan aku pasti dia bukan minat kat yuya pun... tk kisah la tu.. janji dia tau akan kewujudan yuya kat situ... Masa tu aku hepi sesangat....
tp aku takde le borak panjang ngan dia... sbb dia jumpe aku pasal keje... so, setakat tu je laaaa... tp lps ni kalo ada perkembangan lg, aku citer lg kat sini....
n yang pasti kalo aku jumpe dia lg, aku akan bertanyakan lebih lanjut pasal yuya.... aritu aku takleh nk borak panjang sbb aku tgh bz giler time dia datang tu...

2 comments:

newssuki said...

wopss wahhh hehehe blog baru ke?
welcome to blogspot hihihi =P
ehh ko ade kwn kt Waseda University?
besnyer, kompem dpt berselisih dgn
tegoshi kan kan.. besnyer *dreamin*
weh ko nye dvd kan ade kat aku lagi..
demm la posmen T_T aku akan wat a.s.a.p
lama ko tunggu kan, sian ko.. trukla aku ni >.<

harada said...

hehehehehe......
kawan tu maksud aku dia lepasan waseda... tp dah balik sini dah.. dah start keje pon...

aah... sian aku taw.... dah lama aku berangan nk tgk... :(
tak kisah laaaa.... nanti ko free pos je... aku setia menanti...